روغن زالو ی کاسپین

هفدهمین-دوره-آموزشی-زالو
حضور شرکت رشد فناورانه کاسپین در یازدهمین نمایشگاه بین المللی دستاوردها و فناوری های کشور
ژانویه 16, 2016

روغن زالو ی کاسپین

روغن-زالو-leeches-oil-caspianleeches

روغن زالو ی کاسپین

یکی از کاربردهای مطرح روغن زالو مربوط به بهبود و درمان مشکلات و بیماری های جنسی مردانه می باشد. این محصول فوق العاده از دیرباز و با روش های طبیعی تولید شده و مورد استفاده قرار می گرفته است. با استفاده از این محصول کاملا طبیعی توان جنسی افراد بسیار بهبود پیدا کرده و دیگر فرد نیازی به استفاده از داروهای شیمیایی نخواهد داشت.

روغن زالو ی کاسپین

تاثیرات روغن زالو بر روی نقاط مختلف بدن

از آن جایی که این ماده هیچ عارضه ای ندارد، از این رو بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرد. ماده ای که این تاثیرات مطلوب را بر بدن می گذارد، در بزاق زالو قرار دارد و در روغن زالو نیز وجود دارد. Materials per Saliva ماده ای است که این تاثیرات را می گذارد. این ماده از طریق پوست جذب می شود و فرآیند درمان را سریع تر می کند.
این ماده باعث می شود تا خون در محل مورد نظری که این ماده را دریافت می کند سیال تر شده و با افزایش کلاژن و الاستین موجود در لایه های میانی پوست ترمیم بافت های بدن سرعت گرفته و افزایش پیدا کند. خواص روغن زالو با یک پایه گیاهی افزایش پیدا می کند. از آن جایی که از روغن ها و ترکیبات گیاهان دارویی در فرمول این ماده استفاده می شود می توان با خیالی آسوده از بی عارضه بودن آن این محصول بی نظیر را استفاده کرد.
در کنار این مورد با افزایش پیدا کردن اسید Hyaluronic ظرفیت مرطوب سازی پوست نیز افزایش پیدا می کند. این ماده باعث می شود تا التهاب، تورم کاهش پیدا کرده و کبودی ها خیلی سریع تر جذب شوند.

خواص روغن زالو در افراد و درمان های مختلف

همیشه افزایش حجمی که در پی آن زیبایی را به همراه داشته باشد، از سوی افراد بسیار مطلوب بوده است. بسیاری از ما برای این که به این هدف دست پیدا کنیم به دنیال داروها و یا حتی عمل های جراحی بسیار پر هزینه و گاهی خطرناک هستیم. اما راه ساده تر استفاده ماساژ توسط این روغن است. معمولا استفاده از آن برای افزایش حجم به افراد زیر توصیه می شود:
خانم ها برا افزایش حجم سینه باسن صورت و گونه در آقایان برای افزایش اندازه در آلت جنسی و در ورزشکاران برای افزایش حجم بافت های عضلانی مورد نظر.
یکی از مشکلاتی که معمولا در افراد در نتیجه بی تحرکی به وجود می آید رگ به رگ شدگی است که بسیار دردناک نیز می باشد. برای درمان این مشکل و کوتاه کردن زمان بیماری می توان از ماساژ روغن زالو بر روی عضو مورد نظر بهره برد. از آن جایی که این پدیدی بسیار رایج است توصیه می شود که همیشه روغن زالو در منزل یا محل کار خود داشته باشید.
از آن جایی که در روغن زالو ماده ی موثر MPS وجود دارد و این ماده این امکان را دارد تا آب را جذب نموده و لایه ی میانی را رها کند، از متراکم شدن و متورم شدن بافت های آسیب دیده و به وجود آمدن زخم جلوگیری می کند. مجموعه این عملکردها باعث می شود تا جراحت موجود بر روی پوست به سرعت بهبود یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *